Politica de confidențialitate

1.Colectarea datelor personale

Solicităm anumite date personale în cazul în care doriți contactarea echipei noastre în scopul contractării produselor și serviciilor pe care le oferim, fie ca persoană fizică ori în numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastră de contact și de pe paginile de servicii

2.Tipul de date personale pe care le colectăm și  în ce scop:

  • Nume și prenume – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea achiziționării de către dumneavoastră, a produselor și serviciilor noastre și de asemenea, pentru încheierea contractelor  și facturarea  produselor și serviciilor achiziționate;
  • Telefon – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor  produselor și serviciilor pentru care ne-ați contactat;
  • Email – colectăm aceste informații pentru contactarea ulterioară, în vederea discutării detaliilor produselor și serviciilor pentru care ne-ați contactat;
  • Nume companie – pentru încheierea  contractelor și facturarea  produselor și serviciilor achiziționate.

3.De la cine colectam datele personale:

  • Direct de la dumneavoastră, atunci când ne contactați telefonic;
  • Electronic, folosind formularul de contact de pe site-ul nostru www.tipomar.ro ori când ne trimiteți un email direct.

4.Furnizarea datelor personale este:

Voluntară, fără a avea în vedere încheierea ulterioară a unei relații comerciale;

Obligatorie, în vederea achiziționării produselor și serviciilor noastre și implicit, pentru încheierea unei relații comerciale și a înregistrării fiscale a acesteia, inclusiv a facturării

5.Prelucrarea datelor personale are loc în următoarele situații:

  • 5.1. Atunci când există o cerere din partea clienților/potențialilor clienți (cerere verbală sau scrisă);
  • 5.2. Atunci când este necesară încheierea unei relații comerciale, respectiv încheierea unui contract de furnizare de produse și servicii;
  • 5.3. Atunci când primim o cerere de oferta, indiferent de modul în care a fost trimisă (prin email, formular de contact, verbal, etc);
  • 5.4. Datele personale mai pot fi prelucrate atunci când există un contract de furnizare între compania noastră și client, iar datele transmise vor fi astfel stocate și utilizate pentru rezolvarea solicitărilor clientului.

6.Scopul prelucrării datelor personale

  • 6.1. Datele dumneavoastră vor fi prelucrate numai în scopurile menționate la punctul 2) din prezenta informare.
  • 6.2. În cazul în care datele dumneavoastră vor trebui prelucrate în alte scopuri decât cele prezentate la punctul 2), vă vom informa înainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastră. 

7.Cookie-uri:

  • 7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informație pe care site-ul le transferă utilizatorilor pentru a putea ține evidența. în timp ce vă aflați pe un site, cookie-urile salvează preferințele dumneavoastră și astfel fac navigarea pe web mai ușoară. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informațiilor personale, ele ne arată cum și când vizitatorii folosesc site-ul, și ne ajută să vedem care sunt zonele populare și care nu sunt.
  • 7.2Folosim cookie-uri, (texte speciale), pentruo bună evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-ul nostru în scopul oferirii serviciilor de marketing în mod corect și pentru ca utilizatorul sa poată beneficia de toate facilitățile site-ului pe care îl vizitează. Informațiile pe care le colectăm prin cookies și gif-uri transparente sunt folosite pentru a crea un „profil” al preferințelor dumneavoastră.
  • 7.3   Puteți dezactiva cookie-urile folosind preferințele browserului. Astfel, puteți seta browser-ul să refuze toate cookie-urile sau să indice atunci când un cookie este trimis. Însă, vă aducem la cunoștință faptul că, atunci când cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil ca anumite funcționalități ale website-ului să nu poată fi folosite ori sa aibă o viteza de încărcare foarte lentă.

8.Dezvăluirea datelor personale

  • 8.1. Datele dumneavoastră personale pot fi dezvăluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai companiei noastre, în cazul în care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru.

9.Perioada de stocare a datelor

  • 9.1. Datele dumneavoastră vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toată perioada contractării produselor și serviciilor noastre, până la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi șterse conform obligațiilor impuse de lege în acest sens.

10.Transferul datelor personale în afara UE sau în afara SEE (Spațiul Economic European)

  • 10.1 Tipomar Packaging nu transferă datele dumneavoastră personale către țari din afara UE sau SEE.

11.Securitatea datelor personale

  • 11.1 Securitatea informațiilor primite din partea vizitatorilor sau a clienților, este foarte importantă pentru noi. Serverele pe care sunt stocate datele au implementate măsuri de siguranța, precum:
  • recuperarea datelor personale;
  • descoperirea breșelor de securitate;
  • descoperirea cauzelor breșelor de securitate;
  • limitarea încălcării securității.

În cazul în care descoperim faptul că s-a produs o încălcare a securității datelor dumneavoastră personale vom depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu și vom notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanelor cărora le-a fost afectată securitatea datelor personale.

12.Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, vă prezentăm în cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveți în calitate de clienți ai Tipomar Packaging.

Dreptul la informare – se referă la dreptul de a fi informați asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveți dreptul de a obține confirmarea din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opoziție – dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale dacă prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public. De asemenea, dacă prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării oricând.

Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele personale într-un format care să  poată fi citit automat și care să permită ca datele sa fie transmise direct altui operator.

Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteți solicita ca datele sa fie șterse, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care apar următoarele situații: datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.

Dreptul la restricționarea datelor – aveți dreptul de a cere restricționarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, în situația în care s-a luat decizia ștergerii datelor dumneavoastră iar dumneavoastră considerați că vă sunt utile în diferite situații, precum exercitarea unui drept în instanță. De asemenea, în cazul în care contestați acuratețea datelor ori prelucrarea este ilegală, puteți solicita restricționarea datelor. Astfel, în urma primirii unei cereri din partea dumneavoastră și în urma verificării acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale.

Dreptul la rectificarea datelor – puteți solicita rectificarea anumitor date personale, în cazul în care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, în funcție de scopul prelucrării, puteți completa și apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibilă chiar completarea unei declarații pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, atunci când constatați că v-au fost încălcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

13.Cum ne puteți contacta

Pentru orice întrebări și orice solicitări cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteți contacta astfel:

  • pe email, la adresa:  office@tipomar.ro;
  • solicitare scrisă, trimisă direct la adresa noastră din Otopeni, str. Avram Iancu nr. 24, jud. Ilfov.

Indiferent de modalitatea pe care o alegeți pentru transmiterea cererii către noi, vom face tot posibilul să rezolvăm toate cererile și/sau plângerile într-un timp cât mai scurt.  în cazul în care răspunsul nostru nu v-a mulțumit, vă puteți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, Bucuresti).